Usein kysyttyä - FAQ

Tänne keräämme useimmin kysyttyjä kysymyksia sekä niille vastauksia!

 

Kysymys: En saa selkoa toimitusaikatauluista

Vastaus: Mikäli et jostakin syystä saa selkoa toimitusaikatauluista voit kysyä lisää tietoja s-postilla osoitteesta info (@) vauhtiraksu.com (muista poistaa sulkumerkit sekä tyhjät välit osoitteesta!)

Tai soittamalla numeroihin 044-3395 017 (Varasto) tai 044-7847 481 (Tuomo)

 

Kysymys: Miksi tuoteselosteissa lukee "katso valmistajan sivuilta"?

Vastaus: On usein sattunut, että valmistaja on muuttanut tuotteiden sisältöä ilmoittamatta siitä meille jolloin meillä on kotisivuillamme ollut vanhentunutta tietoa sisällöistä. Siksi olemme katsoneet viisaammaksi joidenkin tuotteiden osalta viitata valmistajan omiin sivuihin.

 

Kysymys: Miksi ajatte kilpailijoidenne kanssa samoihin aikoihin. Autot ajavat usein samalla viikolla ja joskus jopa samana päivänä?

Olisi asiakasystävällisempää ja eikö olisi kaikille myös kannattavampaa ajaa eri aikoihin.

Vastaus:

Suunnittelemme ja julkaisemme ajoaikataulumme aina vuodeksi kerrallaan hyvissä ajoin ennakkoon.

Kierroksemme toistuvat aina neljän viikon välein, ainoana poikkeuksena juhannus sekä  jouluviikko jolloin pidämme yhden - kahden viikon mittaisen tauon ja jatkamme jälleen seuraavalla viikolla siitä mihin edellisellä viikolla jäimme.

 

Kysymys: Onko mahdollista saada kotiinkuljetus myös muualle kuin tällä hetkellä kotiinkuljetusalueina oleville paikkakunnille?

Vastaus: Kotiinkuljetus paikkakuntia on hankala jarjestää lisää sillä auton ja kuljettajan pitäisi ehtiä saman päivän aikana ajamaan myös takaisin Loviisaan jotta pääsee seuraavana päivänä jälleen uudelle toimituskierrokselle.

Kotiinkuljetus pysäkkikierroksilla ei ole aikataulujen johdosta yleensä mahdollista ja aikataulujen muuttaminen yksittäisen kotiinkuljetuksen johdosta ei onnistu.

Olemme kuitenkin pyrkineet, jos se vain on ollut mahdollista, toimittamaan tilauksia kotiin pysäkkikierroksillammekin henkilöille joilla on vakava liikuntarajoite!